Ciężki rozruch ......na ciepło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alxxx
    RS
    • 2010
    • 1823
    • Octavia I (1U2)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    mariuszpolice, a mechanik powiedział coś jak wygląda mapa rozruchu silnika w sterowniku? To, że podzespoły się zużywają wiadomo od zawsze.. ale wprowadzanie nowych udziwnień - ulepszeń śrubuje możliwości np. rozruchu a później ochrona jednego elementu skutkuje np kiepskim paleniem.

    Możliwości są dwie.. albo regeneracja rozrusznika i wymiana kabli żeby miały jak najmniejsze straty i spokój na jakiś czas albo zmiana dawki.. a rozrusznik i tak padnie w swoim czasie
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz

    • krzychuuu80
      Drive
      • 2013
      • 93

      Zamieszczone przez alxxx
      krzychuuu80,
      Odpal VCDS
      1. engine
      2. login : 12233
      3. adaptacja kanał 05
      4. wpisać wartość max

      po co chcesz zmieniać? nie pali? wszystko inne sprawdziłeś?

      no ciężko pali nie tylko w zimie, ale i w lecie też tak było aż wstyd bo na zimnym odpalał bez problemu, a na ciepłym chwilę kręci zanim załapie
      obecnie przy temp minus 5 st nad ranem jest to samo odpala za pierwszym razem a jak sie tylko silnik nagrzeje to juz ciężko
      akumulator w tamtym tygodniu wymieniony na nowy

      wartość max to ile ma być ???

      Komentarz

      • Dalv101
        Classic
        • 2014
        • 6

        No i mnie to dopadło. Myślałem, na początku, że to brak wprawy (autko mam zaledwie od miesiąca) a to wychodzi, że to typowy problem. No cóż, to nie nowe. Na razie radzę sobie kręcąc i naciskając lekko pedał gazu. Akumulator ma pół roku. Więc to nie jego wina. Ale czasem mocno wkurza :evil:

        Komentarz

        • kecaj
          RS
          • 2009
          • 1511
          • Superb II (3T4)

          Zamieszczone przez Dalv101
          No i mnie to dopadło. Myślałem, na początku, że to brak wprawy (autko mam zaledwie od miesiąca) a to wychodzi, że to typowy problem. No cóż, to nie nowe. Na razie radzę sobie kręcąc i naciskając lekko pedał gazu. Akumulator ma pół roku. Więc to nie jego wina. Ale czasem mocno wkurza :evil:
          Na początek regulacja dawki... powinno pomóc.
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz

          • Dalv101
            Classic
            • 2014
            • 6

            Dzięki. Przeczytałem wcześniej temat. Nie dysponuje sprzętem aby samodzielnie podpiąć się i pozmieniać ustawienia. Chociaż dzięki opisom użytkowników może i taki laik dałby radę. Jak będę w przyszłym miesiącu zmieniał olej i robił parę innych rzeczy to zapodam temat mechanikowi.

            Komentarz

            • wolas
              Rider
              • 2011
              • 290

              może wyda się to dziwne ale u mnie ciężko palił na ciepłym, zmieniłem dawke, było ok, po 3 miesiącach padł mi rozrusznik, znajomy dość profesjonalnie mi go zregenerował wszysko nowe łącznie z automatem, komutator wyrównany na tokarce, auto kręci teraz jak szalone, dawke przestawiłem na taką jaka była i jest dobrze, pali bez problemu. Może wyda się to dziwne ale zacząłbym od sprawdzenia rozrusznika, dobry fachowiec wykona pomiary i powie ci w jakim stanie jest rozrusznik

              Komentarz

              • Dalv101
                Classic
                • 2014
                • 6

                wolas dzięki za radę. Będę mia to na uwadze. W aucie ze sporym przebiegiem zawsze warto sprawdzić stan rozrusznika. Więc nie zaszkodzi zainteresować się i ta kwestią.

                Komentarz

                • mobi65
                  Rider
                  • 2009
                  • 291

                  Zamieszczone przez Dalv101
                  wolas dzięki za radę. Będę mia to na uwadze. W aucie ze sporym przebiegiem zawsze warto sprawdzić stan rozrusznika. Więc nie zaszkodzi zainteresować się ta kwestią.
                  zgadzam sie z ta teza , ale ten problem po czasie wruci ,lepiej podjechac do tunera i poprawic mape wtrysku

                  Komentarz

                  • wolas
                    Rider
                    • 2011
                    • 290

                    mobi65, ale rozrusznik warto sprawdzić

                    Komentarz

                    • Dalv101
                      Classic
                      • 2014
                      • 6

                      Panowie sprawdzę skrzętnie podane przyczyny i rozwiązania. Ale dopiero w pierwszym tygodniu maja. Podzielę się potem efektami. Dzięki za wsparcie.

                      Komentarz

                      • nikoś151
                        Rider
                        • 2013
                        • 563

                        temat dieslowcow, ale by nie zakładać nowego napisze tu.

                        pacjent octavia 1.8t agu
                        zimny pali od strzala gorący pali od strzala, ale jak po nagrzaniu posti z godzinę, to ja poprostu zalewa, a jeżeli uda się już ja odpalić to obroty na jałowym 2000obr-1500obr i tak sobie faluja, nagrzeje się wtedy wszystko wraca do normy... pomysły?

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          Zamieszczone przez nikoś151
                          temat dieslowcow, ale by nie zakładać nowego napisze tu.

                          pacjent octavia 1.8t agu
                          zimny pali od strzala gorący pali od strzala, ale jak po nagrzaniu posti z godzinę, to ja poprostu zalewa, a jeżeli uda się już ja odpalić to obroty na jałowym 2000obr-1500obr i tak sobie faluja, nagrzeje się wtedy wszystko wraca do normy... pomysły?
                          Wiele.Zrob diadnostyke i sprawdz szczelnosc ukl. paliwowego
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • nikoś151
                            Rider
                            • 2013
                            • 563

                            układ paliwowy szczelny, dolotowe szczelny. po 16 pojadę na komputer

                            [ Dodano: Nie 27 Kwi, 14 04:30 ]
                            bład dawał czujnik temperatury cieczy. ten 4-ro pinowy. wymieniony problemu brak

                            Komentarz

                            • yoda
                              Classic
                              • 2014
                              • 15

                              Panowie tak sobie czytam i powiem, że z pierwszej strony skoczyłem na ostatnią, bo wydaje mi się ,że wszyscy piszą to samo. Że aku, rozrusznik, pompa, dawka itp....
                              A ja mam swoją sugestię do tego tematu, a mianowicie : moja żona ma Golfa 4 z 2002/03 roku z silnikiem AXR 105KM i powiem tak ..... czy minus 100 czy plus 100, czy wyłączę silnik wyjdę "zapalę cygaret" wsiądę to pali na dotyk od razu czy jest zimny czy ciepły. Dodam że auto wyprodukowano w Belgii jeżdżone w niemczech przez szwagra.
                              Mój wniosek jest taki: jeżeli "NAS" to tak wkurza z tym rozruchem na Ciepło (bo mam ten sam problem z odpalaniem w SKODZIE) to "gdybyśmy chcieli/mogli/musieli" coś grzebać to:
                              -albo zmiana dawki u fachowca
                              -albo zmiana pompy FTRYSQ z silnika o którym wspomniałem (o ile podejdzie)
                              nie jestem mechanikiem, albo inaczej znam się, co nieco nt mechaniki, bo jest choć upierdliwa to ciekawa
                              jeśli piszę pierdoły to mnie poprawcie lub zastanówcie się chwilę nad tym
                              Ale z tym odpalaniem w Golfie piszę najszczerzejszą prawdziwość
                              Pozdrawiam

                              Komentarz

                              • alxxx
                                RS
                                • 2010
                                • 1823
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                Zamieszczone przez yoda
                                Golfa 4 z 2002/03 roku z silnikiem AXR 105KM
                                ..101KM

                                Zamieszczone przez yoda
                                Mój wniosek jest taki: jeżeli "NAS" to tak wkurza z tym rozruchem na Ciepło (bo mam ten sam problem z odpalaniem w SKODZIE) to "gdybyśmy chcieli/mogli/musieli" coś grzebać to:
                                -albo zmiana dawki u fachowca
                                -albo zmiana pompy FTRYSQ z silnika o którym wspomniałem (o ile podejdzie)
                                Generalnie problem wychodzi po konkretnym przebiegu i zależnie od sterownika - mapy startowej bo nie we wszystkich jest z tym problem np. niektóre AXR.

                                W PD nie masz pompy wtryskowej tylko pompę wysokiego ciśnienia.
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz

                                • leszekr
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 5

                                  A ja mam pytanie do użytkowników O2 do tych wszystkich którzy zmienili dawkę w kanale 01 zgodnie z procedurą opisaną na forum za pomocą VCDS. Ile km juz przejechaliście na takim ustawieniu?Czy problem powrócił?Czy zauważliliscie jakieś skutki uboczne tylu większe spalanie, mniejsza moc?Jaki to może mieć wpływ na silnik jego trwałosć?

                                  Komentarz

                                  Pracuję...